środa, 23 października 2013

Poduszeczka ślubna na obrączki z dużym kwiatem w kolorze fuksji

Uwielbiam ten kolor! I kwiaty z resztą też - kiedy miałam ogród i taras, wieszałam fuksje w donicach i upajałam się ich widokiem. Nie lubiły bezpośredniego nasłonecznienia, wymagały codziennego podlewania i dobrej ziemi, ale troskliwa pielęgnacja dawała piękne efekty, fuksje kwitły długo, nieustannie wydając nowe pąki,  a naręcza ich kwiatów wylewały się z donic... Dzisiaj kocham ten kolor, szukam go na sklepowych wieszakach, lubię fuksjowe dodatki i gadżety. Jakiś czas temu kupiłam kupon szlachetnej satyny w kolorze fuksji wpadającej w wino, i przeznaczyłam go m.in. na uszycie tego kwiatu. Poduszeczka w kolorze żywej zieleni uszyta została z satyny o strukturze jedwabiu i ładnie komponuje się kolorem kwiatu. Wymiar 20x20cm, doszyta wstążeczka do przewiązania obrączek. Luuubię to ;)

poduszka ślubna handmade rękodzieło galeria schaffar


nietypowa poduszeczka ślubna róż zieleń dodatki ślubne fuksja galeria schaffar

poduszka śłubna w kolorze fuksja zieleń dodatki nietypowe rękodzieło wyjątkowe galeria schaffar

2 komentarze:

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)