poniedziałek, 15 grudnia 2014

Ozdobne pudełko z warsztatów ze scrap.com.pl w ramach IV DJWC

Na warsztatach z sympatyczną ekipą scrap.com.pl, które odbyły się w sobotę 15. listopada, przygotowałam pudełeczko, które pierwotnie miało być częścią harmonijkowego albumu. Jednak forma albumu wklejonego na stałe w pudełko nie do końca mi odpowiada, więc u mnie zostało pudełko do zastosowania dowolnego ;) Myślę, że moje ozdobne pudełeczko idealnie spełni swoje zadanie jako nietypowe opakowanie na prezent lub pudełko na kartkę ślubną czy album. Wystrczy, że dodam odpowiednią etykietkę. 


pudełko ozdobne na kartkę album prezent rękodzieło galeria schaffar

Podczas warsztatów miałam okazję pracować z maskami i niezliczoną ilością tuszy pigmentowych Latarni Morskiej. Zakochałam się w maskach i efektów, jakie można dzięki nim uzyskać. Oczywiście w sklepiku, który warsztatom towarzyszył nabyłam kilka wzorów, i odtąd maskowanie jest stałym elementem moich prac :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)