środa, 27 lipca 2016

Kwiatowy zawrót głowy - wyzwanie PaperConcept - kartka ślubna dla kolegi

Nasz kolega Maxim właśnie przyleciał z urlopu w rodzinnym Kazachstanie. Wrócił w odmienionym cywilnym stanie ;) Choć małżeński związek zawarł lipca drugiego, ale kartkę dostanie dopiero dwudziestego siódmego ;)
Kartkę przygotowałam wczoraj wieczorem na bazie mojego ulubionego papieru Acquerello Bianco 240 g. Kupuję go w PaperConcept, ostatnio już nie tylko online, ale też stacjonarnie. Otwarcie sklepu we Wrocławiu to wielka radość dla scraperki - można wejść między półki, szperać, buszować, wybierać, dotykać, poznawać już nie tylko  na zdjęciach w Internecie! :)

Dodatkowo w pracy użyłam tektury introligatorskiej dla uzyskania efektu 3D, kleju Magic z aplikatorem, kleju na gorąco do przyklejenia kwiatów. Płatki wycięłam  szyfonowej tkaninie Big Shotem (wykrojnik kwiatowy z serii Bigz).

Jest to tzw. kartka sztalugowa, można ją stabilnie postawić otwartą.

nietypowe kartki slubne na zamowienie wrocław schaffar

chiffon flowers handmade vediing card galeria schaffar

kartka z kwiatami naślub kolegi jedyna schaffar

rękodzieło z pasją galeria schaffar papierowe rękodzieło dominika omelan

ramka wycinanka laserowa kartki z pasją galeria schaffar


 Kartkę postanowiłam zgłosić na Wyzwanie PaperConcept Kwiatowy zawrót głowy

kliknij i przejdź do wyzwania 
.

Z pozdrowieniami
Schaffarka

3 komentarze:

  1. Wspaniały prezent! Bardzo się cieszymy, że możesz pobuszować w naszym sklepie we Wrocławiu! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu!

    DT PaperConcept

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka...urocza bardzo:)
    A zakupy w PaperConcept też już robiłam choć internetowo, ale jutro p raz pierwszy wybieram się do sklepu we Wrocławiu - i mam nadzieję, że też sobie pobuszuję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)*
      W sklepie uważaj, można stracić głowę wśród tylu różności! ;)

      Usuń

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)