środa, 30 września 2015

Kartka z traktorem na 50. urodziny Rolnika

Niedawno dostałam inspirujące zlecenie - do wykonania przypadła mi kartka na pięćdziesiątkę z traktorem, jak się domyślam dla Pana Rolnika. Poniżej ciągnik Claas, który miał być dla mnie inspiracją. Pewnie pan rolnik Rajnold  jeździ takim właśnie cudem.
traktor claas urodziny rolnika zielony traktor
A oto moja kartka:
niezwykłe kartki urodzinowe tematyczne z motywem na zamówienie
kartki tematyczne urodziny rolnika traktor z papieru
kartka handmade rolnik traktor urodziny galeria schaffar
Ponieważ nie posiadam wykrojnika traktor (nie wiem nawet czy któryś producent wykrojników ma taki w ofercie), wykonałam traktorek z samodzielnie wyciętych elementów. Pomogły mi: dziurkacz koło (różne rozmiary), zaokrąglacz rogów (puncher) oraz linijka, ołówek i nożyczki ;) Jedynie chmurki są z wykrojników.
traktor z papieru DIY chmjurki wykrojnik nietypowy prezent obrazek kartka na okręglelegancka kolorowa karteczka urodzinowa traktorek handmade urodzinyelegancka kolorowa karteczka urodzinowa traktorek handmade schaffar
 

Pozdrawiam wszystkich rolników i pięćdziesięciolatków! :)))

Schaffarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)