poniedziałek, 5 listopada 2012

Liliowy tuzin - pastelowe kartki ślubne x 12

kartki ślubne ręcznie robione rękodzieło galeria schaffarKtóregoś wieczoru nie dawał mi spokoju liliowo-beżowy zestaw papierów do scrapbookingu, który świeżo nabyłam w Empiku. Usiadłam więc nad nim, i tak powstał liliowy tuzin -  pastelowe kartki ślubne x 12 :) Kartki, choć z tych samych materiałów i podobne do siebie, są indywidualistkami - każda jest zdobiona nieco inaczej.

Kwiatki skleiłam z kilku warstw stokrotek z dziurkacza. Etykiety są zasługą wykrojników Framelits Frames Sizzix, a listek to też Sizzix - Ornament.  Stempel W Dniu Ślubu - Lemonade utrwalił embossingu na gorąco.


Teraz mi tylko wesel trzeba - żeby był z kartek użytek ;)
pastelowa kartka ślubna sizzix framelites fancy tags, dziurkacz stokrotka, sizzix ornament Galeria Schaffar


pastelowa kartka ślubna sizzix framelites fancy tags, dziurkacz stokrotka, sizzix ornament Galeria Schaffar2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)