piątek, 2 listopada 2012

Wesoła sówka - kartka na dzień nauczyciela i tusze Distress

kartka na dzień nauczyciela sowa z papieru Galeria Schaffar

Tę sympatyczną sowę przygotowałam z okazji Dnia Nauczyciela dla wychowawczyni mojego syna. Myślę, że motyw sowy będzie idealny także na kartkę z okazji ukończenia szkoły, studiów, zdania matury, egzaminów lub dla miłośnika ornitologii. :)
Przy okazji prezentuję różnicę pomiędzy "surowymi" elementami wyciętymi z papieru, a elementami podkreślonymi tuszami Distress Ink Tim Holtz, które uwielbiam, choć początkowo nie byłam zachwycona. A to dlatego, że zainwestowałam na początku w za ciemne odcienie, nie wiedziałam jak dobrze tapować, no i nie znałam wszechstronności Distress Ink'ów. Wolałam tusze HEYDA czy Ink Pad ze względu na ich miękkie poduszeczki, którymi łatwiej mi było operować bezpośrednio po papierze.  (Distessy mają twardą filcową poduszkę). Teraz wiem, co to są Distress Ink Tim Holtz, do czego służą, i jak ich używać. Efekty postarzania tuszami Distress są nieosiągalne dla innych tuszy.  Distressy po prostu "niedokładnie" pokrywają papier, są jakby "rozmyte", dzięki czemu można intensyfikować barwę i stopień pokrycia papieru. Do aplikacji tuszu używam gąbki do tapowania, bo wtedy efekty są najlepsze. 


kartka z sową na dzień nauczyciela tusz distress
użyte media: Distress Ink Antique Linen, Distress Ink Spiced Marmolade, gąbka Stamperia 

kartka z sową na dzień nauczyciela elementy z papieru
Porównanie: powyzej elementy wycięte z papieru, poniżej: dodatkowo podkreślone tuszami
kartka z sową na dzień nauczyciela distressy

kartka z sową na dzień nauczyciela distress ink
Element po lewej jest surowy, po prawej - podkreślony tuszem Distress

papierowa sowa galeria schaffar
Dokładnie te same sowy - z lewej złożona z elementów surowych, z prawej - po podkreśleniu każdego elementu tuszem Distress - sowa nabiera charakteru, przestrzenności, jest wyraźniejsza


Z pozdrowieniami dla wszystkich nauczycieli!


Dominika 


English: How to make a card for teacher's Day? How to use Distress Ink? How to make funny card for a teacher? How to make bird card? czyli: jak zrobić kartkę dla nauczyciela? Jak używac tuszy Distress? Kartka z sową, kartka ornitologiczna ;)




1 komentarz:

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)