czwartek, 20 grudnia 2012

Kolorowa i wesoła kartka świąteczna z Angry Birds - dla malego Vincenta

 Kolorowa i wesoła kartka świąteczna z Angry Birds dla malego Vincenta

Kiedy dowiedziałam się że pewien mały chłopiec jest wielbicielem Angry Birds, i że ma dostać w prezencie mikołajkowym ubranko z podobizną tych szalonych ptaszków, od razu wpadłam na pomysł przygotowania dla niego kartki z choinką, na której bombki będą "angrybirdsowe" :)
W ferworze przygotowań do świąt, a co się z tym wiąże - także hurtowej ilości kartek świątecznych, między jedną blachą ciasta a kolejną, wycinałam wydrukowane na grubym papierze podobizny ptaszków ściągnięte z Internetu. Stron z darmowymi obrazkami jest sporo, wystarczy wpisać w wyszukiwarce "free angry birds icons" ;).
Szablon choinki narysowałam ręcznie, a ostatecznie drzewko ma dwie warstwy - podkładowy kartonik i zielony papier Papermania At Christmas Time. (Ten zestaw papierów ma niską gramaturę, nie uniósłby ciężkich ozdób). Każda nietypowa bobka Angry Birds pokryta została preparatem Glossy Accents Ranger, dzięki czemu ma wygląd wypukłej naklejki, błyszczy się, no i oczywiście obciąża drzewko :). Prezenty, także dwuwarstwowe, owinęłam cienkim sznurkiem przewiązanym w kokardki, dodatkowe ozdoby zostały wycięte przez wykrojniki do papieru: zakręcony border - C.C. Designs Curly-Q Border Die, a mini-proporczyki to Die-namics Mini Pennant. 


Zdjęcie z http://www.mftstamps.com/die-namics/die-namics-mini-pennant
Zdjęcie z http://www.simonsaysstamp.com/servlet/Detail?no=44836


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)