sobota, 26 stycznia 2013

Karina i Kot, czyli kartka ze zdjęciem - album na osiemnatkę

nietypowa kartka na 18 handmade z kotem galeria schaffar
publikacja wizerunku za zgodą pięknej jego właścicielki (Karina, dziękuję! :))
Osiemnastkowo - kolorowo :) Nietypowa kartka, mini - album z cudnym kotem na pamiątkę osiemnastych urodzin Kariny. Piękna dziewczyna, optymistka, miłośniczka czarnych kotów, przyszły grafik komputerowy, więc kartka radosna, z papierów w nowoczesne motywy. Przeszycia wykonała maszyna do szycia Jenome, literki wyciął alfabetyczny wykrojnik. Najwięcej zabawy było z kotem, odciskami jego łapek i rzęsami - wszystkie elementy naszkicowałam i wycięłam precyzyjnymi nożyczkami.
Okienko ze zdjęciem przekazanym mi przez ciocię Kariny (w .jpg) leży nieco poniżej poziomu  frontu, a wewnątrz, na drugiej stronie, wklejonych zostało 6 mini fotografii małej Karinki, do których dodałam odpowiedni, zabawny komentarz. Napisałam też wierszowane życzenia :o)
Karteczka podobno "zrobiłą furorę", co mnie cieszy podwójnie, bo pojechała do rodziny z którą się przyjaźnię, do dziewczyny którą znam od dziecka.
Raz jeszcze sto lat, Karinko! :))))

taką fotografię miałam do dyspozycji:
karina-bojko-dla-schaffar
 
czarny kot z papieru z długimi rzęsami - kartka urodzinowa handmade
jak zrobić ślady kota? - kocie łapki z papieru - pomysłowa kartka urodzinowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)