środa, 16 stycznia 2013

Kartka z okazji urodzin Kasi - stempel sto lat i papiery Lemonade

kartki scrapbooking - ładna kartka urodzinowa - pieczątka sto lat - G papier do scrapbookingu - galeria Schaffar -


Tak się składa, że mam przez płot dwie sąsiadki. Obydwie to Kasie, obydwie kochane bardzo. Dla Kasi M. przygotowałam kilka miesięcy temu tę karteczkę: scrapbookowa kartka urodzinowa z wykrojnikami róże chińskie.  Była to praca wykonana na papierach LEMONADE (zupełnie bezinteresownie należą do moich ulubionych :)). Kartka utrzymana była w kolorach błękitu i lila (zestaw papierów After the Rain). Ta jest inna, bo z papierów Summer Kitchen.
Zielone tło obszyłam na maszynie, truskawkowa falbanka to nadruk na papierze z tej kolekcji - wystarczy odpowiednio wyciąć nożyczkami. Datę urodzin wyciął alfabetyczny wykrojnik, a "sezam" na dole (wszyscy myśleli, że naturalny ;)) to pozostałość po tym jak wycinałam choinki i gwiazdki do kartek świątecznych - małe ziarenka złotego brystolu ze szczelin wykrojników.Stmpel koło Sto lat odbiłam dwukrotnie, przycięłam i skleiłam trójwymiarowo :)
Taka oto jest dla Kasi kartka urodzinowa ręcznie robiona z Galerii Schaffar :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)