piątek, 6 czerwca 2014

Album w stylu marinistycznym - dla chłopca

Morski album,  przygotowany na zamówienie jako prezent dla nowo narodzonego dziecka. Styl marinistyczny nawiązuje do wystroju pokoiku dzidziusia. Wykorzystałam m.in. piękne morskie papiery Lemonade "At the Seaside". Album format A4 poziomo, pomieści dużo zdjęć maluszka. Do kompletu - kartka z gratulacjami.

Papierowa łódka i żagle nie są z wykrojnika. Zrobiłam je samodzielnie, przycinając papier do odpowiednich kształtów. 

Zastanawiałam się jak zrobić koła ratunkowe, których motyw koniecznie chciałam umieścić na okładce. Z pomocą przyszedł papier w motywy kółek. Każde wycięłam zewnątrz i wewnątrz, owinęłam bawełnianym sznurkiem i podwójnie skleiłam.


Okładka jest przestrzenna, ale wszystkie elementy są sztywne, mocne i dobrze się trzymają. Do kompletu z albumem zrobiłam kartkę z gratulacjami z okazji narodzin dziecka - także z motywami morskimi. Wózeczek powstał z kółeczek (papier w paski) a ółka wózka to znowu motyw koła ratunkowego, ale szerzej wycięty od środka. 
kartka z okazji urodzenie dziecka chłopca z wózeczkiem ręcznie robiona

Tył albumu dla chłopczyka ozdobiłam delikatną aplikacją w kształcie łódki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)