czwartek, 5 czerwca 2014

Warsztaty mydlane z Ekomania Lab

W środę, 28. czerwca uczestniczyłam w warsztatach kosmetyki naturalnej zorganizowanych w ramach projektu "Uczmy i bawmy się razem" (konkurs ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych w 2014r. organizowanych przez Urząd Gminy Czernica), a prowadzonych przez moją przyjaciółkę Ewę z Ekomania Lab. Ewa pokazała nam jak zrobić naturalne mydła z różnego rodzaju dodatkami. Powstały więc przeróżne wersje - mydła peelingujące, odżywcze, nawilżające, mydła na bazie gliceryny, mydła z masłem shea, mydła z płatkami kwiatów, otrębami czy glinką. Każde mydło miało inny zapach; ja wybrałam kompozycję: olejek zapachowy Sweet Sugar + Wanilia - bo lubię słodkie zapachy. Kolorowałyśmy także wg uznania i fantazji, każda po swojemu. Moje mydełko jest niebiesko - różowe. Już się nie mogę doczekać kiedy je zmydlę :)
Ewa, dziękujemy!!!

warsztaty mydlane robienie mydeł kosmetyki naturalne ekomania lab

Poniżej - moje dwukolorowe naturalne mydło z płatkami bławatka (chyba? ;) ) i amarantusem.

ręcznie robione mydło z masłem shea

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)