poniedziałek, 23 września 2013

Woreczki, poduszeczki i zawieszki z naturalna lawendą - do szafy i aromaterapii

Uwielbiam pachnące szafy i nie znoszę molów (moli - jak kto woli ;)). Wkładałam więc do szaf saszetki, zawieszki i woreczki z Rossmanna, ale wszystkie spotykane w sklepach pachnidła są syntetyczne, a w rossmannowych woreczkach znajdują się nasączone trociny... Uszyłam zatem płócienne woreczki, saszetki-poduszeczki i zawieszki na wieszaki i wypełniłam je w 100% naturalnym kwiatem lawendy. Pachnąc pięknie odstraszają mole i mają dobry wpływ na samopoczucie i zdrowie domowników. Od dawna bowiem znane są dobroczynne właściwości lawendy i jej olejków: pomagają m.in. w schorzeniach górnych dróg oddechowych, uspokajają, koją nerwy, ułatwiają zasypianie...    Zatem lawendowe woreczki zapachowe to balsam dla moich ubrań, ciała i duszy, który i Wam serdecznie polecam.
Poniżej prezentuję trzy woreczki wypełnione 30g lawendy z tegorocznych zbiorów. W zasobach pracowni mam jeszcze poduszeczki i zawieszki. Aplikacji uszyłam sporo, można wybierać w kolorach i stylach. Zapraszam do zamawiania :)))

lawendowe_woreczki_z_lawendą_zawieszki_do_szafy_aromaterapia_galeria_schaffar

Więcej tutaj i tutaj
Woreczki, poduszeczki i zawieszki z naturalna lawendą - do szafy i aromaterapii galeria schaffar





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)