wtorek, 11 października 2016

Album TY i JA na rocznicę związku dla ukochanego chłopaka

Album na najpiękniejsze wybrane zdjęcia z pierwszego roku Wielkiej Miłości. Przygotowany na zamówienie zakochanej dziewczyny dla Jej chłopaka. Z założenia miał być to album beżowy z ptaszkiem i kwiatkiem na okładce oraz napisem "Ty & Ja". Do wewnątrz dostałam kilka cytatów do wkomponowania.

album na zdjęcia na rocznicę związku galeria schaffar
Mogę powiedzieć, że jest beżowy album, gdyż beż jest kolorem głównym i wcale nie nudnym. Ma wiele odcieni i wariacji, a doprawiony brązem, miedzią, kremem daje naprawdę ciekawe efekty.  
W romantycznym albumie nie mogło mi zabraknąć motywu piórek. Uwielbiam ten wykrojnik piórka i często go stosuję, pasuje na wiele okazji. Szycie maszynowe papierów do scrapbookingu pozwala w ciekawy sposób połączyć kilka wzorów papieru. Obowiązkowe przedarcia dają lekki efekt vintage.

maszynowe szycie papieru w albumie, Janome sewing kit maszyna do szycia

Tekturka aparat fotograficzny sugeruje przyklejenie zdjęć :) 

 tekturka ramka wycinanka laserowa, ptaszek na gałązce tekturka, serduszka i kwiatki
piękna dedykacja do albumu ręcznie robionego na zdjecia w prezencie  
Na pierwszej stronie albumu wkomponowałam przesłaną mi dedykację - podziękowanie. Ponieważ jest to wyznanie miłosne, dodaję tylko małe zdjęcie z niewyraźną czcionką ;)
Tak wyglądałaby pierwsza strona bez dedykacji.Czary mary :D

Serce z grubszej sklejki mam od Manumani

galeria schaffar katki nietypowe albumy na zamówienie dowolny format i motyw
Album żeby nie był zbyt monotonny doprawiłam kilkoma akcentami w kolorze czekoladowym, czarnym (aparat foto) i miedzianym (np. półperełki).
tekturka I love You serduszka scrapiniec, brązowe papiery do scrapbookingu rwane

papierowe pióra z papieru brązowe półperełki miedziane wykrojniki
dziurkacz martha stewart kropki dots albumy wroclaw dolny śląsk zamow galeria schaffar


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)