niedziela, 2 października 2016

Sowy sówki dla ukochanych nauczycielek | jak ten czas szybko ucieka!

Kochanym Paniom Wiesi i Asi na zakończenie edukacji w szkole podstawowej uczniowie klasy 6 a - takie dwie kolorowe sówki przygotowałam kiedy mój syn kończył podstawówkę. Dzisiaj, szukając czegoś w zdjęciowym archiwum znalazłam te fotki i zdałam sobie sprawę jak ten czas szybko leci! Było to w 2014 roku, a wydaje się, jakby pół roku temu! I nawet zdjęć nie zdążyłam opublikować! Swoją drogą zaległości zdjęciowych mam całe mnóstwo z całego ostatniego roku (albumy na panieńskie przede wszystkim i kartki ślubne - już wkrótce nadrobię! ;) )

papierowe sowy scrapbooking kartki albumy zaproszenia galeria schffar
 Sizzix Bizg Die Owl wykrojnik Sowa z papieru
 różówa sówka na zamówienie dla wychowawczyni galeria schaffar

Sówki powstały dzięki Sizzix Bigz Die Owl (wykrojnik Sixxix sowa). Bazę wycięłam wykrojnikiem z kremowego papieru złożonego na pół w taki sposób, żeby sowa otwierała się jak kartka. Potem wycięłam pojedyncze warstwy ozdobne. 

kolorowe sowy dla nauczycielek kartki podziękowania
 sowy na dzień nauczyciela i na koniec roku szkolnego


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)