niedziela, 5 stycznia 2014

Album pamiątkowy na osiemnastkę

Grudzień, wbrew pozorom, obfitował w mojej pracowni w albumy pamiątkowe, bardziej nawet niż w świąteczne kartki ;) Na zamówienie przygotowałam ich kilka; powstał m.in. album upamiętniający spotkanie zakochanych, księgi gości na wesele, w tym nietypowa, bo malowana ręcznie Księga Kwiatów, stworzyłam żółto-zielony pamiętnik i kolorowy album na prezent osiemnastkowy.
Wkrótce, mam nadzieję, znajdę czas i opublikuję zdjęcia grudniowych prac ;)

Album, którego zdjęcia zamieszczam poniżej, został zamówiony jako nietypowy prezent na 18-tkę. Powstał na bazie przesłanych mi zdjęć i informacji o ślicznej Olimpii. Zdjęcia wybrane przez starszą siostrę, przekrojowo ukazywały dziewczyn(k)ę od najmłodszych lat, kiedy była słodkim berbeciem, do teraz - kiedy wyrosła na piękną kobietę. Fotografie wkomponowałam w ozdobione, dopasowane do tematyki i kolorystyki, stronice albumu i opatrzyłam przesłanymi komentarzami. Powstał wielostronicowy, kolorowy, ekspresyjny album, odpowiedni do charakteru niesamowitej, latającej na szybowcach i cieszącej się życiem dziewczyny. Taki album to świetny prezent jubileuszowy i pamiątka na całe życie. Ze wględu na prywatny charakter albumu, pokażę tylko kilka zdjęć i to najczęściej "bezosobowych" ;)

Zainteresowanych podobnymi pracami zapraszam do zamawiania :) e-mail
album na roczek na urodziny galeria schaffar



album scrap handmade rękodzieło motywy morskie schaffar

anietypowy prezent na 18-tkę album scrapbooking galeria schaffar

album ze zdjęciami na zamówienie galeria schaffar

sweet focia jak zrobić lizaka z papieru galeria schaffar

wyjątkowe pomysły na prezent jubileusz osiemnastka galeria schaffar

pamiętnik hand made album księga galeria schaffar

stempel kruszynka album dla dzidziusia galeria schaffar

album katka gratulacje pamiątka na narodziny  dziecko galeria schaffar

ozdobny album pojedyncze egzemplarze galeria schaffar

album z komentarzami etykiety tagi do albumu galeria schaffar

wesoły kolorowy album żaba ruchome oczy scrapbooking galeria schaffar



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)