wtorek, 28 stycznia 2014

Schaffarka Fanem Miesiąca Stycznia w Lemonade

Bardzo miło jest mi  poinformować, że zostałam wybrana Fanem Miesiąca Stycznia w Lemonade! Jestem szczęśliwa tym bardziej, że to pierwsze wyzwanie, w jakim w ogóle wzięłam udział - i od razu wygrałam! Czuję się zaszczycona nobilitacją do grona scraperek, których prace są nagradzane ;)
http://lemonadechallenges.blogspot.com/2014/01/fan-stycznia-odnaleziony-weve-found.html

Papiery Lemonade to były pierwsze profesjonalne papiery do scprapbookingu, jakie w życiu kupiłam, mam więc do nich wielki sentyment. Lubię je za grubą gramaturę, ciekawe wzory i folijki, które są tak mocne, jak żadne inne. Nie pękają, nie drą się nawet po długim czasie przechowywania, a czasami trzymam w nich po dwa takie same zestawy papierów. 

jak przechowywać papiery do scrapbookingu lemonade galeria schaffar
Zapraszam na bloga Lemonade gdzie możecie przeczytać o początkach mojej pasji.

Z lemoniadowym pozdrowieniem
Schaffarka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)