poniedziałek, 20 stycznia 2014

Słodka kartka z sowami

Wesołe kartki z sowami, ostatnio bardzo modnymi i wszechobecnymi ;) Zainspirowała mnie praca udostępniona na fun page'u Simon Says Stamp. a  że mam dostęp do materiałów, w tym stempli z USA, tak więc oto powstały i moje sówki. Pokolorowałam je markerami Copic , z których mam tylko kilka podstawowych kolorów. Sówki są naprawdę wdzięczne, siedzą na etykietce z życzeniami, i wyrażają mnóstwo pozytywnych emocji, także kartka może mieć przeznaczenie zarówno na urodziny, walentynki czy ślub. W zasadzie jest to kartka na każdą okazję, kiedy chcemy komuś życzyć "wszystkiego najlepszego" ;) Podobną, opatrzoną dodatkowo imieniem, dostała w dniu urodzin moja osobista siostra :)
Jedna z kartek jest nagrodą w konkursie na funpage'u ksawusiowo - zapraszam do wspólnej zabawy!
nietypowa kartka na urodziny z serduszkami i sówkami
Kartki ozdabiają dodatkowo małe czerwone cyrkonie serca oraz preparat Glossy Accents, którym pociągnęłam serduszka w rękach pana sowy, kokardkę oraz niektóre małe serduszka.


kartka urodzinowa z sowami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)