wtorek, 14 stycznia 2014

Pamiętnik / notes Moje Cele na 40-tkę - nietypowy prezent handmade

Schaffarkowa przyjaciółka Ewa z Ekomania Lab, miłośniczka i twórczyni naturalnych, cudotwórczych kosmetyków obchodziła niedawno 'osiemnaste urodziny'. Zastanawiałam się, cóż mogę Jej podarować jako nietypowy prezent na czterdziestkę... Chciałam, żeby był to prezent od serca, wyjątkowy i jedyny. Zależało mi też żeby miał pragmatyczne zastosowanie, żeby był to przydatny prezent, taki który nie spocznie na dnie szuflady. Postanowiłam stworzyć notes hand-made, ale nie zwykły notes, raczej planner, organizator myśli. Taki, w którym Ewa zapisując każdego dnia swoje cele, plany i marzenia będzie pobudzała się do działania, żeby, przyciągając najlepsze okoliczności, kreowała dla siebie cudowną rzeczywistość. Ma bowiem moja ukochana Ekomaniaczka szereg ambitnych planów i założeń na ten rok i na nowy etap życia, których pomyślnej realizacji z całego serca jej życzę!
słodki notes w gorszki handmade shabby chic vintage
Notes w ulubionym przez Ewę stylu shabby chic. Są tu groszki, koronki, organza, przeszycia, spękania, przetarcia i połyskujące brokaty. Zobacz więcej zdjęć: GALERIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry serdecznie dziękuję za komentarz :-)